Newspaper apologises after public outcry

MISA-Swaziland Statement 4 January 2013 The Times of Swaziland Sunday, a weekly tabloid, has apologised for publishing a photo of a naked diplomat and unethically revealing her identity. The photo was published on 27 January 2013, accompanying a story about a London-based Swazi diplomat and her former Zimbabwean boyfriend. The former boyfriend – who hasContinue reading “Newspaper apologises after public outcry”