He is (not) a spineless politician who always does what he is told – former Swazi politician sues newspaper
Alert / Media Alert

He is (not) a spineless politician who always does what he is told – former Swazi politician sues newspaper

MISA-Swaziland | Alert March 5 2014 The former deputy prime minister of the Kingdom of Swaziland was yesterday awarded E200,000 ($US20,000) in an out-of-court settlement against the country’s only privately owned daily newspaper. The details of the case appear in today’s Swazi Observer, a daily newspaper effectively owned by the nation’s ruler King Mswati III. … Continue reading